THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Friday, September 26, 2008

yahoo raya

Tggl bebrpa ari je lg nk raya & sure ari ni ramai yg last day keje, termasuk la aku jugak... yahoo!!!! thn ni thn ke3 aku beraya bersama suami & thn pertama bersama baby dlm peyut... thn ni turn raya kat kg laki aku kat kedah lak, then raya ke3 br blk kg aku kat phg... aku rs 90% preparation tuk raya dh settle... mn yg x settle lg 2 cr kat alor setaq aje la...


Pic raya thn lepas

So, di kesempatan ni aku nk ucapkan slmt ari raya aidilfitri maaf zahir batin tuk kwn2 semua... & berhati2 di jalan raya nti k... mtk maaf byk2 la ye klu ada salah silap........

6 comments:

CuTeMiUt78 said...

suhaida, slamat hari raya.. maaf zahir batin ya.. nnti ambil kad raya kat blg kita tau..

eedany said...

Selamat Hari Raya Aidilfitri buat sue & suami...

Kalau ada tersilap kata, terkasar bahasa...harap dimaafkan yer...

Ceria selalu di Aidilfitri.

:)

Ada Dalina said...

selamat ari raya sue....

RaFFLeSiA MeRaH said...

same2 la...akak pun same nak mohon maaf selama kita kenal kat blog ni yerrr...slmt hari raya...

Latif Maulan said...

salam ...just terserempak your blog dalam net... jangan lupe letak Followers gadget dlm blog you nie okei.. nanti i follow your blog... anyway jgn lupe follow blog saye di http://latifmaulan.blogspot.com/

terima kasih

shafa said...

Pic rayo xado ko...eden terigin nak tgok nyo..