THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, November 3, 2008

tgn aku patah

Salam utk kwn2 semua....
Wah, lamanyer aku x update blog... bknnyer pe, pergerakan aku terbatas skt skrg ni... sbb tgn kanan aku bersimen ni... tgn aku patah sbb kn ragut br2 ni...tp aku bersyukur sgt2 sbb baby aku masih selamat...
Thank sgt pd sape2 yg tlg selamatkn & bwk aku ke sepital... x terbalas jasa2 anda sekalian... & pd hindu paria 2 moga ank, adik, kakak, mak & family ko akn jd benda yg sama cam aku jugak, harap2 lebih teruk lg...fufff!!!!
Skrg ni aku dh rs sihat skt sbb x de la rs skt kat tmpt patah & sendi lari 2... insyaallah 26hb11 ni br bukak simen ni... tp x tau cam ne keaadaan dia... harap2 x la senget sbb doc x brni nk x-ray, nti effect kat baby... doc ckp asl leh berfungsi cukup la, senget pun x kisah la tp klu x leh berfungi gak maybe kn operate msukkn besi... tp 2 pun kn tggu kandungan 7 bln... aku berdoa moga segala2kn akn selamat... x larat nk mengendong simen yg berat ni, nk2 pulak perut aku dh mkin bsr... penat sgt2....

7 comments:

eedany said...

Geram pula kat peragut tuh! Biarlah Allah yang membalasnya... Mesti orang2 terdesak nak beli dadah tu!

semoga semua ok yer sue. Yang penting sue dan baby dalam perut dah selamat.

Semoga cepat sembuh.

:)

CuTeMiUt78 said...

oh ya ke.. sian su.. pe ler peragut tu...ish geram ler ngan peragut yg tak berhati perut.. cam tu.. alamdulilah su ngan kandungan su selamat.. pe pun semoga cepat sembuh ya...

RaFFLeSiA MeRaH said...

Ya Allah, patutlah akak masuk kat blog su asyik entry lame ajer, ingatkan kenape, rupanya ader perkara buruk dh berlaku pada tuan punyer blog...mudah-mudahan xder ape2 yg jadi kat tgn tu nanti, alhamdulillah sbb baby x ape2, ni semua ujian dari Allah, lepas ni kena lebih berhati2 yerrr....

Ida Naziri said...

syukur ko selamat...cian sbb tgn ko patah. semoga cepat sembuh

peragut yg jahat itew pasti dpt balasan dr allah.

iMz said...

ksiannya...harap cepat sembuh...jaga kandungan baik2..

Ada Dalina said...

huhu..sue, sori br tahu citer sebenarnya..
patut la senyap jer..
semoga sue cpt sembuh yer...
bykkan berehat...tgh sarat tu...

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

salam
peragut sekarang memang berani giler, dulu kak rose zaman anak dara 2 kali kena ragut, tapi semuanya orang india, sampai sekarang kalu akak nengok india mesti seram tengkuk