THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Tuesday, July 15, 2008

latest FM

FM yg ada tulis 'kadazan dusun sabah borneo' 2 aku dpt br bakal kakak ipar abg aku... aku blk phg ari 2 dpt... tq ye k.anie....

FM yg ada tulis 'thailand' dan 'phuket' 2 pulak, aku kirim kat kwn yg keje kat bangkok... 1 FM berharga RM12... aku kirim 4 semuanya, tp lg 2 dh bercicir mn tah... nti blk raya, dia bg blk... FM ni aku abik dr parent dia yg br blk dr bangkok br2 ni...

Aku paling suka FM yg ni... ctk sgt umah ni, mcm umah kg dulu2 je... umah kat thailand gini ke???

10 comments:

imz said...

DIA DH STAT KUMPUL fm CM EEDANY..XPE..LEPAS NI KALU K.IM JUMPA YG CUN2 K.IM LEH POS KT IDA..NT RAJIN2 EMAIL ADDRESS KT K.IM...KT im_2912@yahoo.com

Y u Z z 9071 said...

mmg cantik arr umah thailand tu..

cam umah melaka je aku nengok...

thailand tiruuuu malaysia tu

Honeylemon said...

wah.... bestnyer ada fm dr thailand.... saya xde lagi fm dr thailand...huhuhuuuu

wah.. bakal kakak ipar org sabah yer... ??? daerah mana?? hehehe.. :)

suhaidamohaini said...

imz:
hehehe..ni mmg berjangkit gan eedany la...sonok la pulak kmpl FM ni...

yuzz:
aku rs pun 2 cam umah melayu... diorg tiru kita...

honeylemon:
nti sy kirim kat kwn sy 2 ye... tp lmbt lg la, raya posa nti br dia blk mlsyia..

bkn la..dia org nogori..ari 2 saje g jln2 sabah

IdaShah said...

minat FM gak yer
aku ada 2 jer FM tu pun org bg

eedany said...

cantikkkknya sue....

yang phuket tu pun cantik juga...

:)

suhaidamohaini said...

idashah:
terpengaruh gan eedany la ni...
x pe ar, kmpl skt2 lu...aku pun br ada skt je

eedany:
tq

RaFFLeSiA MeRaH said...

fm ker name natang tu...huhuhu...kat umah ader la fm tu 2 ketul, satu dari sabah (member kasi), satu lagi dari langkawi (beli sendiri, huhuhu...sedapnyer tgk buah salak kat pokok tuuu...

suhaidamohaini said...

RF:
fm 2 singkatan dia kak...pas ni leh kmpl byk2 je kak...
sy x suka la buah salak...sedap ke??

Kibibe said...

Well written article.