THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Monday, June 2, 2008

wedding @ kedah 1

Ari 2 aku ckp yg laki aku beria sgt nk blk kndri kwn dia kat kedah 2... so, nk x nk terpaksa diikutkan gak la.... sbb laki aku dh mula ugut x moh blk kg aku dh.... aku pun bl dia dh ckp cam 2, mula la gelabah beruk.... huhuhu..... so, aku pun kelam kabut la packing brg, capai mn yg dan je.... pakai pun mn bj yg dh iron je, bersiap pun dlm kete.... dlm kul 9.30am br la kami bertolak dr kl, smpi kedah dlm kul 3.00pm.... mn x lmbtnyer, setiap tol je jem.... hangin je aku.... mujur la smpi umah kndri, kwn2 laki aku still tggu kami lg.... x la segan sgt....

2 comments:

iMz said...

wahh..balik kedah ek..lama la k.im x balik kedah...heheh..malas nk balik dh...

RaFFLeSiA MeRaH said...

bila dah kawin...kehendak suami tu kena dahulukan dari kehendak kita, mula2 memang gabra skit, lame2 nanti kita dah biasa dah....